måndag 14 september 2015

Myser med bra bok


Åh vad länge sedan det var jag bara la mig och läste!? Har trots allt en riktigt bra bok men ändå känner jag aldrig att jag hinner läsa... Men nu så, lite tända ljus och så fram med boken, perfekt avslut på en måndagkväll! :) 

I helgen har det varit full håll igång, började med fika hemma hos mig efter skolan i fredags tillsammans med Lisa, Loella, Fredrika och Olivia. Sedan senare på kvällen åkte jag, Lisa och Loella in till stan och lyxade till det med pizza på Venezia. Sen avslutades fredagkvällen hemma i soffan hos familjen. Lördagen ägnade jag först åt plugg, sen tog jag bussen till Hylte för att träffa Jack och vara med och fira på hans 18-års fest. Tog nattbussen hem och var hemma strax innan tre på natten, en riktigt härlig kväll men gud va trött jag var när jag kom hem haha! Söndagen sen blev en lång mysa + plugga dag. Fick även in en långpromenad tillsammans med Julia och Jasmine, å vi planerade även nästa shoppingutflykt. På kvällen åkte jag till Tore och sov där och ja nu är det också dags att sova för mig då det väntas träning kvart i nio på gymmet imorgon! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar