fredag 25 september 2015

Fredagsfika


Hej på er! Värst vad september springer snabbt! Skola, träning, personalfest, SM, något jobb pass, vänner, 18-års firande av Jack, plugg och ja jag vet inte allt som bara rullar på och får veckorna att springa så ruskigt snabbt! Idag i alla fall så slutade vi skolan 14.10, därefter åkte Lisa, Loella och Elin med mig hem för att baka scones, steka pannkakor och äta en varsin fet kanelbulle. Mums vad gott det var, bra början av fredagsmyset. Senare mot kvällen åkte tjejerna vidare in till stan för att se andra filmen av The Maze Runner. Eftersom jag ska se den filmen med Tore imorgon så kunde jag tyvärr inte följa med ikväll, men det blir ju min tur imorgon istället! Strax efter att dem åkt gick jag till affären för att handla och sedan lagade jag kvällsmat åt mig och bror min. Resten av kvällen har jag fått ägna åt ett ergonomi arbete i idrottsteorin som ska göras klart. Helt ärligt går det ganska segt, syns inte så stor skillnad så blir väldigt omotiverad... Men vill få klart det här arbetet nu så får bita ihop ett tag till! Har tänt upp med levande ljus och försöker öka mys stämningen lite, hoppas det går lättare nu haha :) hoppas ni har en lika lugn och mysig fredagkväll, kramiz // 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar