måndag 28 september 2015

Dessa dagarna

Började lördagsmorgonen med fukost och sedan en intervall löpträning :) 

Från idag när jag äntligen träffade min kära vän.

Hallå där! Som jag skrev fortsatte jag helgen på lördagsmorgonen med lite intervallträning, sedan duschade jag och gjorde mig iordning samt pluggade innan Tore kom hit. På kvällen åkte vi in till stan och åt och sedan gick vi på bio och kollade på Maze runner 2, vilket alltihopa var min födelsedagspresent som vi fått vänta med tills nu. Så tack så jätte mycket för en fantastiskt dag älskling! Filmen var väldigt bra! Efter bion åkte vi hem, tände massa ljus, kokade en kopp te och bara mös. På söndagen sen gjorde vi en härlig brunch som vi sedan åt framför lite serie tittande då vi kollar på serien "once upon a time" tillsammans. 
Senare på kvällen pluggade och övningskörde jag. 

Idag däremot så var jag riktigt trött när jag vaknade... Usch! I alla fall så var det skola fram till kl.3 och nu känner jag verkligen hur allting bara trillar över mig, för mycket skolarbete på en gång! Så plugga var det som gällde när jag kom hem, plus ett avsnitt av Grey's anatomy såklart ;) sen på kvällen mötte jag upp Evelina i stan för att äta gott och äntligen få träffas! Men nu är klockan way to much så dags för mig att sova. Lär ju vara minst lika trött imorgon... //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar