tisdag 29 september 2015

En riktigt bra dag


Vaknade och var riktigt trött imorse... Men pallade mig ändå till gymmet och shit vad bra det gick! Var starkt idag å fick lägga på vikt på nästan alla övningar, kändes riktigt bra idag. Efter lite mer än en timma på gymmet gjorde jag mig i ordning för lektioner och skolfoto. Slutade skolan kl.14 så var ingen vidare lång dag idag :)


Efter skolan åkte jag och Lisa in till stan och satte oss på wayne's och pluggade lite allt möjligt som behövs nu. Påbörjade engelskan lite, övade inför naturkunskaps provet på fredag och samhällskunskaps provet nästa tisdag. Kändes som att vi fick gjort en hel del och var en lättnad när jag lämnade fiket. 


När jag kom hem kvart över 6 drog jag på mig Löpartightsen direkt och drog ut för att springa min klassiska 5km runda + intervaller. Även här var jag stark idag! Gick grymt bra att springa och kände mig så frisk och stark så det var nara att köra på. Nu har jag ätit, duschat och pluggat lite till. Ska strax läsa igenom det sista och sen gå och lägga mig, behöver verkligen sömn nu. // 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar