måndag 5 oktober 2015

Helgens gång


Igår kväll tittade jag äntligen på Paper Towns hemma i soffan tillsammans med min älskling!
Helgen började på gymmet direkt efter skolan, sedan på kvällen mös jag tillsammans med Julia och Jasmine + vår goda chokladfondue. Var jätte härligt att träffas lite lätt nu när det var ett tag sedan. På lördagen degade jag mest runt och det ända vettiga jag egentligen gjorde var väll att plugga innan jag började jobba kl.16 - 22.15 Men sen på söndagen blev det tack och lov fart i mig igen! Pluggade, var på gymmet, tog en löparrunda, kollade handbollsmatch och sen avslutades helgen perfekt med han den bästa! Och jo jag vet att det står att jag pluggar nästan hela tiden men nu är det riktigt mycket i skolan faktiskt så det finns inga undanflykter längre... 

Idag var en skön dag dock, både jag och Tore hade sovmorgon och dem tog vi verkligen vara på då vi inte gick upp förrän i sista stund. Så morgonen började bra, skoldagen fortsatte bra och kort då jag slutade redan kl.12 idag :) väl hemma ås pluggade jag igen haha och tog det lugnt framför datorn innan det var dags att jobba kl.16-20. Nu är jag extremt trätt och ska gå och lägga mig då morgondagen börjar på gymmet. // 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar