tisdag 13 oktober 2015

Nya produkter


Var på en väldigt härlig ansiktsbehandling idag och köpte med mig två av dem fem produkter som användes hem. En anisktsrengörning och  ett ansiktsvatten att använda både morgon och kväll. Hoppas på bra resultat nu!

Annars så hände det inte mycket speciellt idag. Började min dag med handboll, alltid positivt. Sedan fortsatte den med matteprov följt av en samhällslektion innan jag slutade och åkte in till stan för att få den här klassiska ansiktsbehandlingen på 60 min. Var klar strax innan fyra. Mötte sedan Lisa här hemma och gick igenom religionen inför torsdag då vi skriver religionsprov ihop. Sen har jag fortsatt plugga engelska och tagit mig en dusch. Nu är det dags att fläta håret och sova, så godnatt på er.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar