måndag 23 november 2015

En bättre måndag


Här har det stått tomt ett tag... Men nu så, är jag här igen! 

Har haft en helt underbar måndag med massa härligheter. Tore sov hos mig inatt så imorse bakade jag scones till frukost och gjorde en liten frukost på sängen :) efter en mysig start på morgonen tillsammans åkte Tore iväg till skolan och jag gjorde mig i ordning för att ta en riktigt lång och härlig promenad ute i det fina vintervädret som har kommit till halmstad nu. Var super härligt, kylan bet så där i kinderna medan jag gick med mina hörlurar i öronen... Klockan var strax efter elva när jag var hemma igen. Har extremt mycket plugg i skolan nu, inlämning, prov, seminarium m.m. Så en ledig måndag som denna behöver man ta vara på och studera. Lite halv frusen samlade jag ihop mina skolgrejer, en kopp te, skar upp en apelsin och kröp ner under en filt i soffan där jag hitta perfekt arbets position. Fick gjort lite granna, hade nog önskat och hoppats på mer, men men. Gjorde sedan lunch innan jag begav mig mot gymmet och sedan därefter direkt till jobbet för att göra mitt vanliga eftermiddagspass på måndagar. Kom hem strax efter sju och har känt mig trött sedan dess så nu är det hög tid att sova! Upp tidigt imorgon för utvecklingssamtal och träning. Sen ska ännu en ledig dag tas vara på... :) //


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar